Prijs bitcoin zakt onder $10.000

Laatste reactie 10/03/2018 16:26 door Rik
· Markeren als ongelezen
Rik Engelen 6 maanden geleden geplaatst
De prijs van de bitcoin ging vandaag stevig onderuit tot ongeveer $9800, vanwege zorgen dat het handelsplatform Binance is gehackt.

Binance heeft alle transacties in bitcoins stopgezet, nadat diverse klanten klaagden dat deze zonder hun toestemming plaatsvonden.

Dat de Amerikaanse beurswaakhond herhaalde dat er strengere regelgeving voor handelsplatforms in digitale valuta’s moet komen, kwam de prijs van de bitcoin ook niet ten goede.

Eerder deze week schommelde de prijs van de bitcoin nog rond $11.500.

bron: https://www.telegraaf.nl/financieel/1761934/prijs-bitcoin-zakt-onder-10-000
reactie op @rikengelen:
R L Maar een dag verder is die onder de $ 9000,- gezakt.
6 maanden geleden

Beantwoorden

Rik Engelen 6 maanden geleden geplaatst
poe wat een gedoe
D D 6 maanden geleden geplaatst
Lekker afwachten, komt vanzelf weer goed nieuws :)
reactie op @dd:
Edwin Hendriks Niet in paniek raken. Komt wel weer goed.

Je kunt het ook zien als een mooi koopmoment
6 maanden geleden

Beantwoorden

D D Precies ik heb zelf ook ingekocht :)
6 maanden geleden

Beantwoorden

R L Daar heb ik ook gebruik van gemaakt.

6 maanden geleden

Beantwoorden

D D Als je eerlijk bent moet dit ook wel gebeuren "de manier kan anders", maar stel je voor iedereen dikke BTC hype en stapt in en hij blijft maar stijgen. Dan zou iedereen alleen maar rijk zijn zonder tegenvallen. Dat zou niet realistisch zijn, maar ik ben er wel van overtuigd dat als je lekker doorzet je vanzelf de vruchten plukt.
6 maanden geleden

Beantwoorden

toon 3 overige reactie(s)
Coen Olde Bijvank 6 maanden geleden geplaatst
Terug naar 7000 á 8000 dollar?

Ik koop wel bij :)
reactie op @coenoldebijvank:
Martijn Mining Volgens mij verdien jij ook teveel ? (ik koop wel bij hahah) ?

6 maanden geleden

Beantwoorden

Coen Olde Bijvank Nee, dat niet.. maar ik speel het spelletje gewoon mee :)
6 maanden geleden

Beantwoorden

toon 1 overige reactie(s)
R L 6 maanden geleden geplaatst
Cardano en Verge zakken nog sneller.
reactie op @roblenoir:
Hans W bijkopen..is een optie
6 maanden geleden

Beantwoorden

Martijn Mining 6 maanden geleden geplaatst
Volgens mij was het geen hack om binance, maar een tradingbot waar mensen mee werken en daar is de hack door gekomen, dus gebruik geen trading bot!!
Je moet niet je api code geven aan zon bot die beslist dan over je account en dat is gehackt!
Binance maakt alles weer netjes in orde!!
reactie op @martijn:
Leon Roele Het is een bug in BNB zijn systeem, dat hebben ze inmiddels zelf aangeven. Trading bot heeft hier niets mee te maken. Mensen praten elkaar na op internet zonder zelf onderzoek te doen. 
6 maanden geleden

Beantwoorden

Martijn Mining Ik denk dat je zelf nog even onderzoek moet doen heb alles nog nagelopen en ligt het ligt toch aan de api keys dus aan een bot.
6 maanden geleden

Beantwoorden

Coen Olde Bijvank Tradingbots waren dus de oorzaak, dan heb ik het ook niet goed gelezen.
6 maanden geleden

Beantwoorden

Martijn Mining Als ik kijk op de binance zelf geven ze ook toe dat het aan de API keys lag, en alle altcoins had verkocht voor 1 munt.
Maar ik kan het ook fout hebben!
Maar zoals ik al zei misschien is het wel goed om een topic te openen over bots om ze wel of niet te gebruiken?
Met welke bot iemand goede ervaringen heeft of juist niet?
Of deze bug/hack daar aan ligt laten we dan erbuiten.

Gr Martijn

6 maanden geleden

Beantwoorden

toon 3 overige reactie(s)
Martijn Mining 6 maanden geleden geplaatst
Dacht dat ik ook zei "volgens mij" Gaat helemaal niet over na praten doe me onderzoek wel alleen dat was 7 uur geleden toen ik er naar keek, nu is het wat later en of het allemaal de waarheid is zul je toch nooit weten.
Maar misschien is het wel een mooi begin om te kijken wie er goede ervaringen heeft met bots en wie juist niet?
Ik zelf ben er niet zo van houd het liever zelf onder controle, misschien zijn er mensen die wel goede ervaringen hebben en dat willen delen/welke bots ze gebruiken?

GR Martijn
jamie elderenbos 6 maanden geleden geplaatst
De kranten stonden er ook vol mee, jammer genoeg schrijven ze niet als die wel lekker stijgt.

Ada is ook erg gezakt, is een van me favorieten.
Maar Charles geeft ons hoop voor de toekomst.
reactie op @jamieelderenbos:
D D Ik geloof wel dat ADA terugkomt dat zeker "zelfs nog meer aangekocht". De slechte info fud en downtrend of wat er ook gaande is treft helaas ADA wel heel erg, maar we hebben gekkere comebacks gezien en in mijn ogen zegt deze daling dan ook nog niks voor komende periode "verder kijken dan 1 maand". 

6 maanden geleden

Beantwoorden

jamie elderenbos zo denk ik er ook over, ada word een hele grote in de toekomst.
6 maanden geleden

Beantwoorden

Dave Zwart 6 maanden geleden geplaatst
Goed moment om te investeren !
reactie op @davezwart:
Rik Engelen Gistermorgen gedaan voor 1k aan extra TRX gekocht en vanaf dat moment stijgende.
6 maanden geleden

Beantwoorden

jamie elderenbos 6 maanden geleden geplaatst
Alleen denk ik zelf als je goed de grafieken  bekijkt dat er toch nog een kans is dat bitcoin nog meer gaat zakken.
Ik denk dat de daling nog niet helemaal voorbij is.
reactie op @jamieelderenbos:
D D Eens maar als je voor de long term gaat is elke daling winst. Je moet alleen niet ervoor gaan om elke dag groene cijfers.
6 maanden geleden

Beantwoorden

jamie elderenbos Dat klopt, anders zaten we hier niet haha
6 maanden geleden

Beantwoorden

Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 07 March 2018 om 22:27
Aantal lezers 45
Aantal reacties 27